måndag 17 februari 2014

It´s sunday night!

     Och jag borde träna på engelskan. Har jag gjort det? Nej. Jaja, skit samma, det är inte panik med den än så jag kan börja imorgon. Längtar ihjäl mig till NZ! Idag har jag fixat mig lite inför resan... Börjat packa? Nej... Men jag har gjort gelénaglar. Riktigt, riktiga gelénaglar. Känner mig väldigt vacker med dem.
     Tydligen har vissa haft lov den här veckan. Vi i Hälsingland är lite efter och har vecka 10... Okej, det är nog fler som har det. Men det måste ju även betyda att vissa vaknar upp med lov imorgon. Skönt för er.
     Jag har ingen bild på naglarna just nu men kan fixa en tills imorgon om jag kommer ihåg. Jag skriver alltid "om jag kommer ihåg" eftersom jag vet hur dåligt minne jag har... Då är det dåligt att lova något sånt. Haha, det här kommer ju aldrig sluta bra... Jodå, men jag ska försöka komma ihåg.
     Nu halv-sitter jag i sängen och lyssnar på Magnus Uggla. Då kan jag somna sen. Antingen måste jag lyssna på musik eller att det ska vara knäpp tyst om jag ska somna. Ibland har jag perioder som jag måste lyssna på ljudböcker också. Men jag är supertrött och kommer somna vilken sekund som helst nu så få en underbar vecka nu! Gör det till en underbar vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar