tisdag 4 februari 2014

På bra humör!

     Dagen har varit toppen! Inget speciellt har hänt men det har varit bra. Jag behöver bara göra om en del på spanska-provet! Är så glad för det. På onsdag ska jag göra det så jag får se till att fixa det då så har jag det avklarat!
     Jag har engelska-läxförhör på torsdag och tränade på allt nyss och allt satt. Plus SO-prov på första världskriget på torsdag. Jag hade inte tränat tidigare där heller och i fredags förhörde en kompis mig och jag kunde allt! Då känns det skönt! Det ända jag behöver plugga till är spanskan fast jag ska träna på det andra också.
     Imorgon är det äntligen idrott! Redskaps-gymnastik! Älskar det! Tyvärr så skulle vi kolla på nån musik-föreställning-grej på torsdag så då försvinner idrotten... Vill inte det! Men men... Får ha det nästa vecka också bara det att nu kom jag på att jag inte kommer vara med på den torsdagen heller... Vi som konfirmerar oss ska på läger så. När jag faktiskt börjar längta till idrotten så försvinner den två lektioner!
     Hemkunskap imorgon också! I skolan sa några att vi skulle göra fisk.. Inte så sugen på det men jag behöver ju inte äta den om jag inte vill. Jag åt fisk idag! Det var gott men tröttnade på smaken ganska snabbt men jag fick i mig typ en hel. Jag gillade till och med potatismoset så det var ju bra.
     Jag hade tagit några jättefina kort men såklart så ska jag råka radera alla utom en när jag ska byta mapp... En räddades som sagt så den får ni se:

Den som räddades!

En äldre bild som blev ganska bra.
Låt morgondagen bli bättre än den här dagen! Puss och kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar