onsdag 19 februari 2014

Kakmonstret inte en mupp?!

     Jag har precis fått reda på att kakmonstret inte är en mupp. Den var med i ett liknande program som hette Sesame street. Jag har ju hela tiden trott att det har varit med i Mupparna!
     Sen var det något mer som jag blev förvånad över men kommer inte ihåg vad det var nu. Vi pratade om det igår...
     Men jag har en ny favoritlåt (+musikvideo). Den är superbra tycker jag! Jag och en kompis nötte den hela dagen idag... Den finns tyvärr inte på Spotify... Vill ni veta vad den heter? Disney Dudez med IM5 band. Det är inte deras kanal men de har en, sök bara på IM5.
     Ingen träning för mig idag... Jag är täpt i näsan och vill inte bli värre tills NZ. Jag får hoppas på att bli bättre tills på torsdag så att jag kan vara med på badmintonen då. Om inte så kanske jag inte ens kan vara med på idrotten. Det känns lite tråkigt. Jag har börjat älska idrotten.
     Nu ska jag fortsätta med läxorna. Sen ska jag se om jag kan städa upp lite så att jag får plats med klädhögar. Då kan jag börja packa inför NZ! Men jaa... Det var nog det jag ville berätta nu... Får se om jag kommer på nå mer sen!


Nu kom jag på en sak som jag skulle säga! Som vi kom på igår, men det var inte samma. Men jaja, det var att vi kom på att Darth Vader nästan heter Pil Far på svenska. På engelska är dart=pil. Skillnaden är H:et. Sen på tyska så är vader=far. Haha, jaa... Vi är som vi är...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar