onsdag 5 februari 2014

Mitt rum

Nu har jag lagt till lite sidor till bloggen. Det tar lite tid med alltihopa men det är det värt om man vill ha en bra blogg. Jag kämpar på varje dag med den. Det här inlägget tänkte jag ge lite extra tid bara för att prova. För jag kanske ska försöka lägga ner lite mer tid på inläggen. Det skulle säkert bli roligare att läsa då. Men samtidigt vill jag ha kvar dem där snabba inläggen. Det kan vara skönt så ni vet att jag lever.

Men det är svårt att skriva att jag gör något "nu" eftersom det tar ett tag att skriva ett inlägg. Ibland så sitter jag en kvart innan vi äter och en kvart efter vi har ätit till exempel. Nu ska jag inte skriva någonting om vad jag ska göra eller vad jag gör eller har gjort. Det blir enklast så för stunden känner jag.

Jag har inte gjort någon haul när jag var och shoppade med mamma men ha tålamod, det kommer. Jag ska göra ett inlägg i slutet av månaden med alla saker jag har fått eller köpt under hela december och kanske några dagar i slutet av november. Då blir det mycket.

Mitt rum ser ut såhär just nu. Ganska nöjd förutom hyllan mellan sängen och dörren.















Det var mitt rum som det ser ut för tillfället. (När jag tog bilderna hade jag adventsljusstaken i fönstret men den är borta nu men rummet ser lika ut)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar