tisdag 11 februari 2014

Darin

     Jaa... Idag orkar jag bara inte prata om vad jag har gjort idag och personligen tycker jag inte att det är så kul att läsa heller. Vad ska man skriva om dådå? Kanske hur jag målade naglarna i torsdags? Tar det i ett annat inlägg tror jag. Bilden vill inte samarbeta för tillfället.
     En sak kan jag iallafall berätta som vi gjorde idag som var lite kul. Innan sista lektionen så satt jag och Emma på en bänk och Nora och nån till stod och prata framför oss och då sa de nånting, jag kommer inte ihåg vad, det var nåt om pengar iallafall. Så jag och Emma började nästan precis samtidigt att sjunga på Money for nothing med Darin. Har ingen aning om varför vi valde just den låten men jaa, det blev så. Sen på lektionen var jag, Emma, Nora och Céline i ett eget klassrum för att träna på danser till musikalen. Då satte jag på den låten och sen ville jag lyssna på en annan låt med Darin men kom inte på vad den hette så jag försökte förklara vad han sjöng i den för Nora och hon fattade på en gång vilken låt jag menade och kom ganska snabbt på vilken låt det var: Step up. Så jag satte på den och vi hade lite dansparty som lite uppvärmning typ... Sen blev det ännu en Darin-låt. You´re Out Of My Life.
     Till slut så började jag visa dansen till Story of my life med One Direction. Det gick ganska bra. Jag tror att det kommer se jättesnyggt ut när allt är klart. Lika med alla andra danser. Jag älskar att dansa, verkligen jättemycket. Sen tror jag inte att jag är så dålig på det heller. De flesta verkar antingen tro att jag går på dans och är grym på det eller att de vet att jag inte går på dans och är skitdålig. Men jag har gått på dans och tycker inte att det är så svårt. Jag funderade på att börja igen men det blir den här terminen, i nian om jag har tid vilket jag tror. Sen börjar jag i gymnasiet och då kommer jag nog inte ha tid längre ändå. Då blir det bara badminton.
     Imorgon ska jag till Bollnäs med Nora och Emma. Det ska bli kul. Jag tror inte att det blir något, möjligtvis en bok till NZ om den finns i pocket, den fanns bara i pärm sist jag kollade. Annars får jag låna den nån gång. Det är ju inte som att jag har brist på böcker men vill läsa den innan jag glömmer dem tidigare böckerna.
     Kom precis på att i Pound the alarm (1:30) och En apa som liknar dig med Darin (hittade ingen bra video så kolla spotify) (2:50) låter det nästan lika! Haha, ååååhhh.... Vilket liv jag har. Jaja, lite kul fakta.
     Okej, det här blev ett riktigt blandat inlägg kan jag ju konstatera!

Åsså en kiwi som inte har något med det andra att göra... Det är väl bra det. Visste ni att kiwi är släkt med en utdöd fågel som hette Moa? Moa-fåglar var typ tre meter höga, ganska coolt ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar