fredag 16 maj 2014

Bara jag?

     Kom å tänka på en sak... Jag är väldigt kittlig och gillar därför inte när folk kommer bakifrån (eller framifrån för den delen) och kittlar mig. Det är så jobbigt att det nästan gör ont. För några år sedan skulle jag lätt börja gråta över en sån sak, men inte nu. Ett tag sa jag bara nåt skämtsamt eller försökte att inte bry mig. Men nu orkar jag inte längre. Jag klarar inte av att någon går bakom mig. Igår till exempel gick det en kille bakom mig på en lektion och jag var nästan på väg att slå honom, hade säkert gjort det om han kittlat mig...
     Samma sak när någon typ petar på mig. Det är också så jobbigt och irriterande så att det gör ont på insidan. Jag vet ju att den som petar på mig eller kittlar mig bara vill skämta eller retas, men det är så sjukt obehagligt. Det känns så extremt jobbigt att känna att jag behöver vara på min vakt hela tiden för att ingen ska kittla mig eller peta på mig. Det är ganska många i skolan som gör så och ibland måste jag typ kolla åt massa olika håll hela tiden för att jag får en sån obehag-känsla.
     Jag vet att jag har låtit ganska otrevlig mot vissa som har gjort sånt på mig den här veckan, men det är så jävla jobbigt! Är det verkligen bara jag som tycker att det är extremt jobbigt?
Bara för att jag har fina sängkläder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar