måndag 5 maj 2014

Bild-problem å böcker

     Idag följde en kompis med mig efter skolan. Jag och min lillebror åkte moppe till skolan men vi slutade olika tider så han fick åka buss hem och då kunde jag ta hans hjälm och min kompis kunde ta min hjälm. Det gick jättebra att åka hem. När vi hade varit in och sagt till min lillebror att vi tog hans hjälm hade tjejerna i hans klass sagt på ett ungefär: "asså din syster är så fin och snygg hela tiden". Tack, tack! Alltid kul att höra att man ser bra ut.
     Idag blev vi äntligen klar med vissa danser till profilen. Det kommer bli superbra när det är klart! Ingen aning med teater-delen men dans-delen kommer iallafall bli bra! Det var några som kom och ville ha kort på oss som de skulle ha till programbladen, det ville inte vi. Dels så vet vi inte om en av oss kommer att vara med och dansa p.g.a. en skada, då blir det fel om vi har med henne där det står "dansare". Sen så har vi masker på oss och vi ska inte ta av oss dem för ens i slutet så att det blir som en liten "överraskning" eller nå. Vi fick iallafall knäppa med maskerna på, och jag sa att jag gärna ville att det skulle vara svartvitt. Sen satt vi jättebra mot en vit vägg och maskerna typ smälte ihop med väggen så det såg jättesnyggt ut, men nej. Då skulle vi tydligen flytta på oss till en vägg med en annan färg så att man såg oss och maskerna. Vi fatta liksom inte varför vi skulle knäppa kort i huvud taget. Sen fattar jag ju så klart att det var ju inte de som knäppte kort som bestämde. Well, well. Korten är tagna och blir antagligen svartvita med masker på så det blir ganska bra.
     Nu sitter jag i min säng och ska läsa efter det här. Sen i torsdags har jag läst två böcker, jag läste en i torsdags och en fredag, lördag, söndag. Den sista var inte så bra så jag orkade liksom inte läsa den. Då tar det lite längre tid. Bokrecensioner kommer till veckan. Har tre böcker på lager och efter det ska jag läsa fortsättning på boken som jag läste i torsdags. Jag vill ladda upp med böcker till sommaren också men vet inte riktigt än... Vet ju inte vad jag vill ha så det är nästan bättre att läsa ut dem jag har först och sen köpa vad jag vill ha sen.
     Nu ska jag som sagt läsa! God natt alla<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar