söndag 18 maj 2014

Nu måste det vara sommar!

     Det är hur varmt som helst. Våran termometer visar typ 31 grader, men den är i solen så det är inte riktigt så varmt, men nästan! Jag ska snart åka på affären, sen ska jag hem och hjälpa till att släppa ut kossorna, efter det ska jag typ fixa korv och sen ska jag cykla till min kusin som fyller år imorgon. Det är slut på soppa i moppen och vi har inge hemma heller så jag kan inte tanka den. Men det är inte värre än att jag cyklar. Det har jag ju gjort tidigare. Sen ska jag till Bollnäs och kolla på när Nora och Emma dansar. När jag dansade var det här min favoritdag! Det var så mysigt att umgås med alla dansare och på kvällen var det uppvisning. Det är dessutom temadanser. Nu skulle det vara olika årtionden. När jag dansade var det Michael Jackson ett år och svenskt ett år. Så himla kul!
     Ska som sagt åka på affären nu så vi hörs kanske senare!:)

Shorts: H&M
Piké: Holister
Jacka: Reebok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar