måndag 12 maj 2014

Vad gör jag när jag tränar?

     Förut gjorde jag ett inlägg om vad jag gör när jag tränar hemma. Sen hittade jag de här bilderna och började köra efter dem istället. För mig fungerar det bra, men vill man ha det svårare kan man ju typ gånga det med två eller ännu mer. Om du kan, gånga det med tio. Men då måste man nog vara väldigt stark, haha. Men jag tränar inte varje dag. Jag kör det här när jag tränar hemma eller på gymmet. På gymmet kör jag oftast mer också, på maskiner och sånt. Och om jag kan, kör jag plankan på en sån där stor boll. På gymmet kör jag squatsen med en skivstång som sitter fast i en ställning om ingen använder den. Jag tror att bara stången väger typ 15 kg eller något, är inte säker men har för mig det. Jag har inte provat med vikter på än heller. Lika när jag gör Standing calf raises.
     Nästa gång jag kör så ska jag köra på dag 7. Om det står vila på en dag så låter jag bli att köra just från den bilden bara för att det ska vara samma dag på alla. Mitt förra inlägg handlade om en utmaning fram till sommarlovet. Det är inte så mycket träning utan mer för att man ska må bra och få en hälsosammare livsstil. Jag ska verkligen försöka med den utmaningen.




Haha, gulligt att texten kom med sen jag kopierade bilden innan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar