måndag 12 maj 2014

Let´s do this!

     Jag hittade den här utmaningen på den HÄR bloggen. Tyckte den var verkade bra. Särskilt det där med att dricka vatten. Jag dricker nästan för lite även om jag skulle kunna dricka hur mycket som helst vissa dagar. Men jag hoppas att den här utmaningen gör så att jag får i mig mer vatten. Jag dricker nästan inget annat än vatten. Jag har börjat druckit te nu igen. Jag drack det jättemycket förut. Mamma har börjat dricka grönt te så jag provade ett som smakade vanilj och det är nog en av mina favoriter nu. Mina favoritteer är nog kvällsro, vanilj, english breakfast och svartvinbär. Sen dricker jag juice ibland också.
     Men nog om vad jag brukar dricka. Utmaningen. Vilka är på?

     Jag får sommarlov den femte veckan, så det passar ganska bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar