tisdag 20 maj 2014

Trött

     Hej. Jag känner mig ganska trött just nu. Alltså, inte bara precis nu, utan "nu för tiden" eller vad man säger. Men igår somnade jag vid 18/19-tiden, blev väckt och somnade igen efter någon timme. I skolan går det bra men när jag kommer hem så är jag så trött så att jag bara vill äta. Det är inte bra alls. Äta istället för att göra något annat. Jag håller mig borta från fikat men ibland är det jobbigt.
     Så därför så är jag inte säker på hur mycket jag kommer att uppdatera bloggen fram över. Vissa dagar kanske jag orkar tre eller mer gånger medans vissa dagar orkar jag bara med ett eller inga alls. Ni får stå ut med det ett tag. Det gör inte saken bättre att jag har två prov, och kanske ett till prov våran lärare har "inte bestämt sig än". Ärligt talat vet jag inte om jag vill göra något mer prov med den läraren. Hen har inte rättat två tidigare prov. Det första gjorde min klass när jag precis hade åkt till NZ, om det inte var samma dag till och med. Vi åkte i slutet av februari/i början av mars, nu är det snart slut på maj...
     Nu ska jag läsa så länge jag orkar och sova sen. Just nu krockar allt å. Flera saker som jag vill lika mycket kommer precis samtidigt heeeela tiden, och jag kan inte välja!

Hur går det med den här då? Jag kom och tänka på den igår men glömde bort att kolla på den. Men jag vet vad jag ska göra resten av veckan... Dock så fattar jag bara dem två översta raderna, och att jag inte ska äta sötsaker. Om någon fattar resten så får ni gärna förklara i en kommentar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar