söndag 25 maj 2014

Jag är sååå duktig!

     Heeej! I fredags var jag och badade. Det var ganska skönt, kallt men skönt. Men vi hade superkul iallafall! I går skulle vi bada igen men jag återkommer till det. På förmiddagen åkte jag, pappa och Mezzo lite båt till mormor och morfar, men de var inte hemma så vi åkte hem igen. Då åkte vi bort till badstranden som vi skulle bada på, men mina kompisar hade inte kommit än så jag åkte hem, åt mat och packade. Jag fick ett meddelande från min kompis att de hade kommit fram. Jag åkte dit. När jag skulle svänga in på den sista vägen, från en grusväg till en annan, så körde jag omkull. Japp... Så duktig var jag.
     Idag hade jag egentligen konfirmationsträff, men jag åkte på min tremännings konfirmation istället. Det var jätteroligt! Och jag fick träffa en kompis som jag inte träffat på superlänge! (min kompis är kusin med min tremänning som också är min kompis). Sen åkte jag hem, tog av det vi lagt på min sår som ni får se nedanför snart, och åkte till min kusin som fyller år. Min mormor fick kolla på såren och lägga på nya grejer och tvätta såren och sånt. Sen åkte jag hem och kollade faktiskt på tv. Jag och min lillebror kollade på Askungen 3 som gick på tv då. Jag typ skrattade ihjäl mig... Jaja, vad kan vara roligare än tecknad film?

     Det har varit en händelserik och mestadels rolig helg. Imorgon ska vi ha musikal på skolan. Jag ska dansa. Jag skulle dansa. Jag kan knappt gå nu, så ja... Får se hur det blir. Nu till mina fina moppe-skador:

Min armbåge.

Mitt knä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar