tisdag 20 maj 2014

Sko-problem och myggbett

     Idag när jag skulle gå in på ett ställe så pratade jag med en kompis och tänkte inte alls på att jag skulle ta av mig skorna. Så jag är på väg in och då kommer en som jobbar där och säger "skorna" och jag vänder och tar av mig dem. Sen börjar den personen fråga massa saker typ "har du aldrig varit här förut?" och "varför tog du inte av dig skorna nu då?". Och jag svarade med "jag vet inte varför jag inte tog av mig skorna, det kom liksom automatiskt att jag gick in, jag tänkte inte på att jag hade på mig skor". Och den personen bara fortsatte fråga massa såna frågor. Och jag sa också "jag brukar alltid ta av mig skorna" men jag har en känsla av att hen inte trodde på vad jag sa. Haha, som om att det inte räckte med att jag tog av mig skorna liksom? Well, well, ibland glömmer folk saker och då kan det bli så. ´
     Sen har jag två skitstora myggbett på låret bredvid varandra som gör skitont och kliar hela tiden! Jag sov med öppet fönster en natt och vaknade på morgonen med världens största myggbett. Jag hade dessutom shorts på mig idag och de sitter precis nedanför shorts-kanten så att alla kan se dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar