onsdag 7 maj 2014

Bronsdolken

Boktitel: Bronsdolken
Författare: Michelle Paver
Översättare: Birgitta Gahtron
Betyg: 3/5


     Jag gillade inte den här boken så jättemycket. Det blev tråkigt ibland, eller ganska ofta för att det inte hände någonting. När det väl hände någonting så var det inte så mycket spänning, det var så förutsägbart. Jag tyckte också att det var lite tråkigt att huvudpersonerna bara var tolv år. Det hade blivit intressantare för mig om de hade varit typ 15-17 år. Det var liksom ingen kärlek i den, och jag vill gärna läsa om kärlek. Den var som sagt lite för tråkig för mig. Om du har läst vargbröder och gillade dem så borde du ge den här boken ett försök också. Jag började läsa vargbröder men fastnade inte, det var samma för den här boken men jag tvingade mig igenom den ändå. Den är inte så bra om man ska tvinga sig igenom den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar