torsdag 15 maj 2014

Need to clean up!

     Hej. Nu har jag kommit hem från skolan, eller jag har varit hemma i typ en timme. Det gick superbra att gå. Min lillebror var också med och gick och sen åkte vi hem.
     Nu ska jag städa rummet. Jag ska verkligen börja med skrivbordet nu. Sen ska jag äta och på träning. På lördag är det Kilafors Open, haha. Får se hur det går då. Om jag har en bra dag så vinner jag nog någon match, annars vet jag inte, haha. Men jag ska vara glad i vilket fall! För på kvällen är det avslutning och då vill jag bara ha roligt och umgås med alla fina människor!
     Som sagt, ska städa skrivbordet, det är kaos! Kram ❤

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag har nu en veckans blogg på min blogg. Det vore kul om du ville delta!
    http://lympan.blogg.se/2014/may/veckans-blogg-2.html#comment

    SvaraRadera