lördag 23 november 2013

En massa slut idag!

Åååååhh! Sååå glaaaad!!! Jag har precis kommit hem från att ha kollat på Catching Fire. Seriöst, jag har längtat efter alla de här filmerna i mer än ett år och äntligen har jag sett två av dem!

Idag har det varit en massa slut. Inte så mycket dåliga slut precis:
Jag slutade skolan för dagen.
Jag slutade skolan för veckan.
Det tog slut på lektioner.
Det tog slut på raster.
Det tog slut på en bra film.
Det tog slut på dagen.

Snart är det även slut på boken och på serien! Ska läsa slutet nu så kanske jag hinner skriva lite också. Vill bara läsa klart! Men jaa... Jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva. På tisdag ska jag gymma men det tar jag då. Just i denna stund lever jag i nuet och tänker på det som har hänt, inte det som ska hända. Det är mycket som har hänt... Men jag ska inte skriva upp allt som har hänt i mitt liv, då får jag sitta här i ungefär fjorton år och sju månader plus att ni ska läsa det sen också... Haha, det borde ta ett tag. Ska läsa nu så god natt även om det kanske kommer ett till inlägg sen...

Kramar från mej//MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar