torsdag 21 november 2013

Jobbigt läge!

Ont i huvudet och ont i halsen och hostar hur mycket som helst - jobbigt läge.

Skulle träna med lillebrorsan idag men nejnej.. Han fick träna själv han... Det blir nog inge badminton imorgon om det fortsätter såhär. Annars är det skola imorgon och det ska väl bli roligt, det värsta är att vi har idrott imorgon och man får köra efter eget schema och jag vet inte om jag kan men men... Nu snart ska jag gå från soffan, upp till sängen haha. Jag ska kanske läsa lite ur två böcker och sen ska jag sooooova! Sova mig frisk. Inatt vaknade jag vid tre av hostan... Inte så kul... Sen vaknade jag halv sex och somnade om till tio över sju fast än jag vet att klockan hade ringt minst fem gånger däremellan. Japp.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen men jag funderar på att göra ett inlägg med saker som jag önskar mig i julklapp. Det kanske kan vara intressant eftersom jag inte önskar mig så jätte-dyra saker. Visst, det finns ju dyra saker som jag vill ha men jag kan lika gärna spara till det istället. Så jag tänker inte önska mig så dyra saker i julklapp. Ni får gärna kommentera om ni vill ha något speciellt inlägg eller vad ni önskar er.

Nu skulle mamma kolla på nåt program så jag kan väl kolla en stund på det jag också och samtidigt kan jag dricka te med honung i. Jag gillar inte honung men det är tydligen bra för halsen så varför inte... Men ska fixa det nu så skriver mera på samma inlägg snart...

Fixade te nu och fy vad jag inte tycker om det... Men det ska drickas upp! Och hellre nu än när det har blivit kallt. Tur att det smakar ganska mycket svartvinbärs-te och mjölk... Alltså det smakar inte mjölk men jag tycker att smaken blir fullständig med mjölk och liksom lite tom när det är utan mjölk. Svårt att förklara exakt men hoppas ni förstår.

Nu har jag gjort annat medans jag bloggat och så, så jag har kollat klart på programmet och ska gå upp nu. Ha det bra och glöm inte att kommentera så skriver jag mer imorgon.

Kramar från mej//MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar