onsdag 13 november 2013

Kväll nu.

Hej!

Jag tänkte blogga när jag kom hem från skolan vid halv ett ungefär men jag somnade och sov fram till halv sex ungefär... Hehe... Men ni får ett inlägg nu istället! Jag har precis gjort två rostade mackor med ost på och te. Jag håller också på att göra två läxor som vi fick tills imorgon. En fick vi i so för att vi hann bara ha fem minuters lektion innan vi slutade och en i spanska för att den ändå bara var så "lätt". Vi skulle ha fått spanskan tills på onsdag men vi hinner inte ha någon spanska-lektion då för att vi ska till Bollnäs och kolla på en musikal av dom som går andra året på torsberg, estet. Det ska bli roligt!

Och imorgon är det konfirmation. Det ska bli roligt det också. Jag tycker att det känns som om att man inte behöver vara som i skolan. Fast jag tror att jag är lika ändå, bara det att jag umgås med mina andra kompisar mera. Jag vet inte varför det har bara blivit så. Men jag är glad över att kunna vara med alla!

Jag fortsätter på det här inlägget imorgon för att nu är jag så trött så jag bara vill sova... Men ni vet iallafall att jag skrev hit måndag 11/11 iallafall så skriver jag fortsättningen på tisdagen. :)

Hej, nu fortsätter jag från igår. Det blev lite sent så jag fortsätter nu. Men idag gick jag till tio över ett och åkte buss hem och när jag kom hem åt jag två rostade mackor och te. Sen har jag suttit lite vid datorn och nu spelar jag Kinect Adventures. Det är jätteroligt och man tränar samtidigt för det är ganska jobbigt. Jag kommer ihåg när jag och några kompisar körde och det var typ minus-grader ute och vi blev jättevarma och typ gick ut i bara t-shirts eller linnen och jeans och typ höll på att dö av värmen... Närå, inte riktigt men det var jäääätte-varmt. Men jag spelar det nu och tänkte lägga in lite roliga bilder sen innan jag åker på konfirmationen. Vissa tar jag med mobilen eller systemkameran men dom flesta knäpper jag kort på tv-skärmen och lägger in för dom bilderna är jätte-roliga... Men nu ska jag fortsätta köra så att min lillebror och hans kompis får tv:n. Vi har bara en tv som vi får spela på och en som vi kollar på tv på och vi kan kolla på film på båda. Men vi hörs senare då. Hejdå.

Kramar från mej // MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar