söndag 24 november 2013

Gjort om

Hej!

Som ni ser har jag nu gjort om lite. Jag är ganska nöjd men jag gillade hur det såg ut förut också. Jag kanske ska ändra tillbaka till mer rosa och svart sen men får se det då. Jag ska fixa en bild bakom rubriken sen. Jag funderade på vilken bild jag kunde ha men alla som jag provade blev "för stora" så det blev inte så bra men jag ska nog ta lite bilder sen när det kommer mer snö. Jag vill ju gärna ha en bild på mig så jag kan ju inte knäppa själv. Inomhus är det ganska lätt men det är svårare utomhus. Men jag ska kolla runt lite om någon har lust. Annars är mamma en bra fotograf men det kan vara roligare att göra det med nån kompis.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Jo det vet jag visst det! Jag ska skriva en reccention (eller hur det stavas) på Änglarnas kamp!!! Japp, jag läste ut den i morse! Sen ska jag läsa klart det som vi ska läsa från boken från skolan och sen kan jag börja på en ny bok. Eftersom jag inte har Nyckeln än så får jag läsa en annan bok. Sen har jag ju sista boken från Twilight-serien kvar också... Den måste jag låna på biblioteket. Men ja, hej då så länge!

Kramar från mej//MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar