onsdag 13 november 2013

Frukooost<3

Sitter och äter frukost... Okej, dricker te då... Mackorna har jag redan ätit upp. Men idag ska vi på en musikal iallafall. Det ska bli jätteroligt! Jag bli alltid sugen på att själv hålla på med teater och skådespelning när jag ser på nåt teateraktigt eller en film eller en tv-serie.. Japp, det är lite konstigt men det är så. Jag har alltid varit intresserad av sånt men jag tror inte att det är det jag vill jobba med. Jag vet inte vad jag vill...

På eftermiddagen har vi boksamtal om böckerna vi läser. Man fick välja mellan tre stycken och jag ville ta den tjockaste boken så att jag fick lite utmaning. Det är "Låt Den Rätte Komma In" och jag gillar den inte alls. Den är för läskig för mig. Det är aldrig spännande utan bara läskigt och obehagligt. Men men, jag får stå ut. Jag håller på att läsa för fullt i "Änglarnas kamp" tror jag att den heter iallafall...  hehe..  Men nu ska jag snart gå till bussen så hejdå! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar