tisdag 5 november 2013

Juste...

Hej!

Jag skrev tidigare idag att jag skulle ut och gå när jag kom hem. Men sen blev ju bussen försenad och jag kom hem ungefär fem/tio över fyra och det började bli mörkt plus att det är svinkallt ute. 3,8 grader nu. Istället tog jag på mig sockorna och en stor snobben-tröja i samma färg-turkos/blå. Då blev det att kolla på andras bloggar och kände mig sugen på att blogga själv. Jag blev sugen redan igår kväll men det var alldeles för sent och jag var supertrött så...

Jag har haft tråkigt på sistone. Iallafall när jag inte har gjort något. Det var ju inte tråkigt att åka till Birsta City med två kompisar och fritisgårn i kommunen (ja, jag brukar säga gårn istället för gården). Det var ju inte så tråkigt att ha sällskap av tremänningen förra lördagen heller när man blev jättesjuk. Sen har jag ju byggt ihop ett 500-bitars pussel också och börjat på ett 1000-bitars pussel. Och i fredags var jag ju på fängelsemuséet i Gävle och på lördagen var jag till Mimmi på kvällen och åt tacos med andra personer... Okej, helt tråkigt höstlov har jag ju inte haft fast jag har varit mer eller mindre sjuk. Men ändå. När jag inte har gjort något har jag haft tråkigt. Jag vill ut och göra saker. Jag längtar till och med efter att träna. Okej, badminton är verkligen kul och det har jag längtat efter att få köra jättelänge nu! Men det är inte ofta jag tycker att det är speciellt kul att springa. Visst det är skönt när man är klar men det är ju så tråkigt. Men jag har längtat!!!

Nu ska jag göra läxorna och sen får vi se vad jag hittar på! Men ha det så bra så länge så kanske det kommer nå mer sen!

Kramar från mej//MoaMaria


Ni får gärna slänga in en liten kommentar om ni har lust! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar