tisdag 26 november 2013

Hejsan hejsan! Vet ni vad jag har gjort då?

-Bytt nagellack?
Nej!
-Knäppt kort?
Det skulle jag kanske ha gjort.. Men neeej!
-Flätat håret på någon?
Neej!
-Vad har du gjort dååå?

Jo det ska jag tala om... Jag har städar rummet och i det ingår skrivbordet!!!!!!!!!!!!! Lycklig tjej här bakom dataskärmen!!! Liiiiiiiite grejer kvar på golvet men skit samma! Det är tre väskor bara! Glad, glad, glad... Haha, ja, jag har tänkt jättelänge att jag skulle städa rummet och nu är det gjort!!! Det gick mycket snabbare än vad jag trodde att det skulle ta också! 

Vad ska man göra resten av kvällen då? Ingen aning.. Det blir väl att plugga lite men det har jag bestämt att det inte får ta mer än en halvtimme och det borde inte ta längre tid heller. Och sen då? Kanske läsa... Kanske... Kanske sy... Tjaa.... det lutar nog ganska mycket åt det hållet. Skriva klart önskelistan, borde också göras så det kan ta få ta typ en kvart...45 minuter av den här kvällen har jag nu planerat. Sen då? Får väl se. Men jag ska väl sätta igång med läxorna nu så hejdå!

Kramar från mej//MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar