tisdag 5 november 2013

Idrott

Nu har vi idrott men jag är inte med. Jag har varit sjuk typ hela lovet. "Vi" dansar zumba. Det ser jätteroligt ut faktiskt. Man kollar på en film typ och dansar efter vad dom gör på filmen.

Jag dansade Zumba när jag var på gran canaria. Det var roligt bara det att jag var den yngsta där. Man behövde vara typ 12/13 år för att få vara med.

Jag ska nog önska mig zumba på wii i julklapp;) Eller på xBox 360 kinect om det ens finns;) Men det verkar roligt och man tränar ju medans man gör det!

När jag kommer hem ska jag träna på engelskan. Vi hade prov förut och jag behöver göra om grammatiken för bättre betyg. Jag tror att jag ska göra om den imorgon men är inte säker. Jag ska ut och gå också. Om jag skriver att jag ska göra det måste jag ju göra det så det är ju smart...;) Jag kan inte träna ordentligt än känner jag. Annars skulle jag ha gymmat idag och imorgon;)

Igår krusade jag håret så att jag skulle kunna borsta det idag. Det blev ganska snyggt. Men jag ska duscha ikväll så då försvinner det.

Nu ska jag kolla när dom andra i klassen dansar så hejdå!:)♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar