lördag 23 november 2013

Bok nu, Bio sen.

Tjejna!

Tänkte göra ett snabbt inlägg nu bara för att vi ska på bio om ett tag och jag vill läsa. Jag läser Änglarnas Kamp fast det kanske ni redan visste. När jag har läst klart den ska jag skriva om den här på bloggen. När jag har läst klart den här boken och en annan bok, ska jag läsa en bok som heter Nyckeln. Många vet nog redan vilken bok det är men för er som inte vet så ska jag förklara så gott jag kan. Den första boken heter Cirkeln och jag tyckte att den var jättebra. Jag köpte den för att en kompis sa att den var bra och det var den verkligen. Då var jag ju tvungen att fortsätta läsa så jag fick andra boken (Eld) av mamma och pappa (fast det var i adventspresent så vem vet... det kanske var tomten som gav mig den... ;-) ). Och det var förra året och nu har den nya boken, Nyckeln, kommit ut och jag måste läsa den!!! Men jag har lite böcker som väntar på att jag ska läsa dem också.

Bion jag ska gå på är Catching Fire och det är andra boken av Hungerspels-triologin. Jag har läst alla böckerna och sett första filmen några gånger. Men jag har bara längtat tills att få se den här filmen! Jag tycker att det är roligt att se hur man har gjort filmen och om den liknar böckerna. Men nu ska jag få den här boken nästan utläst. Jag vill läsa dem sista sidorna precis innan jag skriver om dem här på bloggen.

Dagen har i stort sett varit bra! Hörs kanske sen annars säkert imorgon.

Kramar från mej//MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar