lördag 9 november 2013

Galet bra låt!

Hej!

Jag gör lite läxor (egentligen har jag inte nå läxor men det är intressanta saker som vi gör i skolan så jag gör det ändå...)  och lyssnar på musik. Jag har helt fastnat för en låt av Jason Derulo. Låten heter What If. På engelskan skriver jag om den låten och artisten och då har jag översatt låten och även om den är lite svår att sjunga med den svenska texten så är den väldigt fin! För att inte tala om musikvideon! Om ni inte har sett den måste ni se den. Min mamma och min lärare tyckte att det var lite jobbigt att se på den men jag tycker att den är fin. Ni kan se på den HÄR och jag gillar andra låtar också som t.ex. Marry MeIn My Head, Watcha Say, Fight For You och många låtar mer! Jag har aldrig haft någon favorit-artist förut men för stunden har jag nog det. Men risken finns att jag lyssnar för mycket på låtarna så jag tröttnar på dom. Men jag tycker ändå att det är bra för då har man ju verkligen tyckt om en låt. Jag har försökt att inte lyssna på vissa jätte-bra låtar så mycket ibland för att inte tröttna på dom men då har jag tröttnat ändå så det är lika bra att lyssna på dom. Förvirrande? Nej, men det menar ni inte... Ibland är jag duktig på att snurra till saker...

Jag måste läsa jättemycket idag också! Jag är på sida 95 och ska läsa till sida 164 till på onsdag... Lite panik eller? Imorgon är det fars dag. Jag har ju köpt en present men ni får veta imorgon ut och fall pappa skulle råka se det här.

Igår skrev jag att jag var med på lucia-repet. Jag sjunger inte så bra enligt mig själv men jag tycker att det är roligt ändå och jag sjunger ju inte själv och tycker andra att jag sjunger dåligt får dom göra det. Jag sjunger så mycket jag vill. Jag skäms inte över att sjunga fast jag kanske inte sjunger så bra.

Jag såg på lite andra bloggar att dom hade gjort typ ett "länk-byte" dom hade gjort en länk till varandras blogg i ett inlägg. Om någon vill göra det med mig/min blogg så får ni gärna kommentera. Men nu ska jag fortsätta göra "läxor", läsa och sätta ihop frågor och svar till en tag.

Kramar från mej//MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar