torsdag 14 november 2013

Fika

Hej, nu ska jag snart fika, jag gjorde kladdkaka igår och en annan grej. Det blev inte att jag la ut nånting om det men jag hoppas att det är lungt. Jag har på mig min nya pyjamas som jag köpte på birsta! Den är jätteskön.♥

Idag på idrotten fick vi köra egna idrottscheman så jag gjorde lite övningar som var ganska jobbiga tyckte jag. Sen stretchade jag och jag märkte vad bra det gick. Ett av mina mål är att kunna gå ner i split och spagat. Jag kunde det för några år sedan men inte längre. Men det var iallafall jätteroligt att se att jag var så vig. Det var så roligt att träna också. Och det är bra för jag är lite lat på den fronten.... men nu SKA jag sätta igång. Nu har jag inge ont i axeln och inte sjuk så nu jäklar! Hehe...

På lördag ska jag vara med en kompis så det ska bli roligt! Men nu ska jag som sagt fika så ha det bra tills jag skriver igen. (Men då kan ni ju fortsätta ha det bra ändå..) Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar