onsdag 20 november 2013

Mycket att göra idag...

Hej!

Nu har jag varit i skolan där en lektion var idrott och en var hem- och konsumentkunskap. Jag vaknade även i god tid i morse så att jag kunde ta lite tid på mig på morgonen. Efter skolan (som började halv nio och slutade typ tio över fyra) var jag och Emma på gymmet som ni kunde se i det här inlägget. Nu bloggar jag men ska snart göra läxor, äta, städa rummet och åka på träning. Jag har lite att göra men först läxorna, sen är maten viktigast, sen träning och om det blir nån tid över däremellan ska jag städa rummet och hålla det i någorlunda bra ordning till jul då jag ska städa det igen... Blir nog nån gång innan också kanske men får se.

Alltså jag brukar inte klara av att äta fisk och tänkte tvinga i mig fisken som vi gjorde idag på hemkunskapen men den var ju så god så jag behövde inte tvinga i mig den! Älskade den. Jag lägger in ett 'recept' på det jag kommer ihåg. Och då var ju det för fyra personer och vi var dessutom barn allihopa så man får väl tänka själv hur mycket potatis och lax-bitar man ska ha. Men ja, jag har väl inte så mycket mer att skriva... Imorgon ska jag och Emma nog gymma också och på torsdag är det träning och på fredag är det fredag och då är det helg och i helgen vet jag inte vad jag ska göra... Sen börjar skolan igen. Men ha en fortsatt trevlig kväll så kanske jag gör något mer inlägg. Hejdå.

Kramar från mej// MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar