lördag 30 november 2013

Snart jul ju!

Imorgon är det första advent! Det betyder att det är mindre än fem veckor till jul!!! Längtar såå mycket. Idag ska vi baka pepparkakor och lussebullar, så det ska bli roligt. Min tre-menning skulle ha kommit idag men hon blev sjuk. I morse vaknade jag med en påse bredvid huvudet i sängen. Det roliga är att jag inte har ställt dit den och att påsen har varit i ett av mina skåp i mitt rum. Med andra ord så har påsen antingen trollat sig till sängen eller så har jag gått i sömnen. Jag tror mest på det sistnämnda.

Jag har funderat ut lite julklappar till några personer men inte alla än. Imorgon är det julskyltning i Bollnäs så jag ska passa på att köpa lite julklappar då. Mina kompisar har dessutom dansuppvisning då så det måste jag kolla på. Det börjar klockan tre men de har typ näst sista dansen eller nånting så ja, de dansar lite senare. Jag har redan fixat en julklapp men jag vet inte om jag ska ge den till farmor eller mormor och morfar... Jag kan inte säga vad det är utochfall någon av dem skulle se det här. Men jag är iallafall nöjd över den för jag har gjort den själv. Men jag ska nog slå in den nu bara för att jag längtar efter att få slå in paket... Det är ju typ det roligaste, haha. Men jaa... Kanske ska börja med att byta om från pyjamas till kläder då.

Kramar från mej//MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar