torsdag 24 april 2014

En liten "hint"

     Ja, jag vet att jag knappt har uppdaterat på två dagar... Men sånt händer. Har i alla fall börjat tagit kort på det jag köpte igår. Om det är fint väder imorgon så kanske jag går ut och knäpper om, det blir så fint och naturligt ljus på korten om man kör utan blixt i dagsljus.
     Är helt kär i min holister-piké. Haha, kommer inte våga använda den typ... Dessutom är den vit så det gör ju inte saken bättre när det gäller användandet. Men det var den finaste så jag får ta att använda den försiktigt!
     Imorgon tror jag att det blir bio med Nora. Äntligen en kompis som vill vara med mig! Haha, jag kollade med en kompis idag om vi kunde vara med varandra imorgon, men hon skulle vara med nån annan. Sen tänkte jag kolla med en annan men kom på att hon ska åka bort imorgon och vet inte när och hon behöver säkert packa och sånt. Så jag frågade om hon ville vara idag, men hon var med några andra någonstans. Sen orkade jag inte fråga fler, eftersom det var eftermiddag och jag skulle äta innan jag åkte på träning. Men det blir att vara med Nora halva helgen typ då. Imorgon, det är förresten Spiderman vi ska se, och på lördag då hon har dansuppvisning och det skulle vara någon dans-stafett också som hon skulle vara med i. Sen har ju hon en egen dansgrupp som ska dansa (antar jag) så det ska bli kul att kolla på allt!

Här är en liten ledtråd över vad ni kommer att få se av det jag har köpt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar