måndag 14 april 2014

Nu är ni väl nyfikna hur det gick?

     Som ni kanske vet så gjorde jag moppe-provet idag i Gävle, eftersom tidigaste tiden i Bollnäs var på onsdag nästa vecka. Om ni inte är vän med mig på Facebook så vet ni nog inte hur det gick. Är ni sugna på att veta? Eller ni kanske egentligen inte bryr er så mycket med tanke på hur många som egentligen får moppekort varje år... Men det känns verkligen bra när man vet att man har klarat provet... JA JAG KLARADE DET!!! Så fort jag kom hem så satte jag mig på moppen och körde till Emma och när jag kom fram så var hon ut och gick. När hon kom så bara rusade vi mot varandra och kramades. Det kändes som att jag skulle börja gråta av lycka! Haha, men det gjorde jag inte. Jag var hos henne ett tag och vi pratade, mest om skolan men även lite om träning och mopeder. ÅÅhhh! Jag är så glad så ni anar inte! Imorgon blir det moppe till skolan iallafall, och i skolan blir det att stå i kaffeterian på gårn, och efter det gym och till sist badmintonträning.

Håll er undan på vägarna, för nu finns även jag i trafiken! Nejdå, det är lugnt, jag blev ju godkänd på trafiksäkerhet. Men nu ska jag kolla vad som händer på Facebook, sen sova så jag orkar köra till skolan imorgon... :D

1 kommentar: