tisdag 22 april 2014

Idag är en bra dag!

     Idag har jag suttit och sytt ganska mycket. Har typ två olika perioder i mitt liv som jag kommer till lite då och då. Det finns en sy-period och en bak-period. Just nu håller bak-perioden på att gå över till en sy-period. Haha, wierd. Jag har hur som helst sytt om lite tröjor som jag tänkte visa.

En t-shirt som blev för liten blev en magtröja...

...med blåa rosetter i ryggen

Nu blir det fina bilder med en sport-top här också, bara för att jag inte orkar byta om mellan två träningar på eftermiddagen.
En mörkgrå tröja. Den blev nästan för kort, men ganska fint med ett linne. Kanske inger jag kommer ha kvar men kul att testa göra.

En stor vit t-shirt fick en flätad rygg. Den var ganska rolig att göra , men tröjan var nästan för stor...

Den här är den jag blev mest nöjd med. Ett rosa linne fick sex stycken blommiga rosetter som rygg.
     Sen har jag städat rummet. Det var ganska nödvändigt. Det var liksom inte så jättestökigt men det behövdes verkligen dammsugas. Så nu är det rent här. Inte på skrivbordet bara... Haha, det är svårt att få rent. Jag hade en kompis förut och hennes skrivbord var det alltid fullt med grejer på och en av hennes kompisar (hennes andra kompis och jag brukade inte vara med varandra om man säger så) sa till mig "vet du (våran gemensamma kompis's namn) har köpt ett nytt skrivbord" jag svarade med "har hon städat det?" och det var så. Hahaha.

     Sen har jag tränat idag också. Utomhus. Bra det! Är så himla skönt att vara ute och styrketräna. Jag har tränat i söndags, igår och idag. Ska iväg på badmintonträning ikväll dessutom. Imorgon blir det äntligen shopping med Mimmi! Som jag har längtat! Jag tror att jag ska ha på mig det rosa linnet med rosetter bak tillsammans med kjolen. Men får se. Jag ska också försöka hitta batterier till min digitalkamera som laddar ur på en gång så jag kan ta med mig den. Känns jobbigt att ta med sig hela systemkameran.

     Snart hoppas jag på mat. Är hungrig! Kram <3

1 kommentar: