lördag 19 april 2014

Glad påsk...

...måste vara världens tråkigaste rubrik idag. Har varit på Växbo Krog och ätit och då fick jag ett påskägg av mormor och morfar. Jag har redan ätit upp tomaterna som jag fick och några fysalis men det är ju så gott! Och nej, jag skämtar inte, jag fick frukt istället för godis, men jag vill ändå inte ha godis, jag, mina bröder och våra kusiner fick lika allihopa. I morse var jag ut och letade efter mitt påskägg, jag hade sagt till mamma att "säga till påskharen" att jag inte ville ha något godis. Jag fick hasselnötter, mandlar, pengar och en reflex som man sätter på ryggsäcken. Jag vill åka moppe någonstans men jag vet inte vart jag ska åka. Ville åka till Emma men hon svara inte... Sen läste jag på hennes blogg och då skulle hon tydligen vara med nå kompisar idag... Jaa, får väl vänta på att killarna och mamma har spelat golf klart så man kan gå till "kompis-familjen" som jag är hos typ varje helg... Haha, de var ju här igår och åt brunch med oss också.

Men jag vill åka moppe! Istället ska jag äta upp frukten som jag fick i påskägget. Ska bara vänta på att kamera-batteriet ska ladda. Det var så typiskt, om jag tar med mig min kamera så tar inte mamma med sig sin (har ingen aning om varför), så hon tog inte med sig sin eftersom jag hade min, så fort vi har satt oss i bilen börjar jag radera lite bilder som jag ändå har på datorn eftersom jag bara hade fyra bilder kvar att knäppa innan det blev fullt. SÅ KLART så ska batteriet ladda ur när vi har kommit en bit och inte hinner åka hem för att hämta en kamera. Så var det med det... Mamma hade i alla fall med sig mobilen så hon kunde knäppa med den, jag hade inte det, så jag kunde inte ens knäppa på maten... Jaja, får knäppa på maten ikväll då, om jag kommer ihåg... Brukar oftast glömma det... Haha. Jaja, fruit, here I come!

Bilder från precis ett år sedan. Haha, vi gick visst i skolan då. Mina kära vännor här är Clara och Lisa. De är läskigt olika varandra fast att de är tvillingar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar