måndag 7 april 2014

Månadens favoriter: Mars

     Jag såg den här "tagen" på den HÄR bloggen. Tyckte den verkade bra så kommer köra på den varje månad hoppas jag. Jag ändrade lite i den efter vad jag själv känner och så, bara så att ni vet. Eftersom jag såg den igår så blev den ju lite sen men jaja, bättre sent än aldrig. Nu kör vi:

Månadens favoriter:
Blogg: http://keela.se/http://madeleinenorlund.devote.se/ och http://epicfaiil.se/. Haha, hade en del men jaja...
TV-serie: Svårt, kollar nästan aldrig på tv ju...
Kändis: Jason Derulo
Låt: Ingen speciell.
Bok: Brons dolken
Vän: Alla mina vänner!
Godis/snacks: Popcorn, alla gånger!
Klädesplagg: Nya, blommiga kjolen.

Den här månaden har jag...
Varit på dejt: Nej
Kysst någon: Nej
Blivit/varit kär: Nej
Varit på fest: Nej
Tränat: Ja
Slösat pengar: Inte slösat precis, men handlat.
Bråkat: Nej
Varit på tjejmiddag: Nej
Gjort en god gärning: Inte vad jag kommer ihåg men har antagligen gjort nånting.

Fem ögonblick jag kommer att minnas från Mars:

  1. Nya Zeeland, hela resan.
  2. Prao-veckan.
  3. Mamma fyllde år, vilket hon gör varje år och därför kommer jag att minnas det också, haha.

    Sen var det nog inte så mycket mer jag gjorde. Hade ju kunnat skriva om tillfällen i Nya Zeeland men kände att det där blev bättre.
Månadens citat:
Everything will be okay in the end, if it´s not okay, it´s not the end

Haha, det var det enda jag kom på, hittade det för typ ett eller två år sedan. Men det är ett bra citat ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar