lördag 26 april 2014

Soligt å fint

     Jag ångrar verkligen inte att jag stannade hemma från badmintonen. Jag hade kunnat sitta i en badmintonhall just nu, men istället kan jag vara ute och få sol på mig. Jag har sovit jättebra också. Idag åkte jag till Bollnäs och kollade på när Nora och många fler dansade. Det var jättekul! Alla var så duktiga! Ikväll blir det grillat. Älskar det! Får se om jag hittar på nå mer. Vi har precis varit hem och målat lite brädor som pappa ville att jag skulle måla tills på måndag. Vi ska glasa in altanen.
     Imorgon måste jag skriva engelska redovisningen om NZ och börja träna på läxan. Jag hade kunnat börja idag men jag måste inte så då ska jag försöka njuta av att inte ha några måsten. Det behövs ju det också ibland.
Ska väl kanske börja läsa den här innan sista boken kommer ut också;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar