onsdag 16 april 2014

Moppe till skolan!

     Igår var en av dem sämsta dagarna jag har haft på länge. Jaja, det blir bättre idag. Mycket hände och så och det var inte så kul precis. Men som sagt, idag blir det förhoppningsvis bättre. Jag åker moppe idag också. Det är verkligen superkul!
     I natt måste jag ha haft kramp i vänstra vaden, för jag har ont där som man får efter kramp och har svårt att sträcka ut benet helt. Jag minns inte att jag hade kramp men natten innan den här natten (whaaaat?) så hade jag kramp två gånger i samma vad, fast den var den andra, alltså den högra.
     Har troligtvis engelskaredovisning idag också. Kul... Jag slutar antagligen (vad mycket jag vet just nu känner jag, troligtvis, antagligen...) fem över halv tre. Då blir det gym med Emma och sen åker jag hem. Imorgon går vi halvdag. Det är bra det... Haha, vill ha lov ju! Det som är lite dåligt är att jag längtar till slutet av lovet eftersom jag ska till Täby Centrum med Mimmi.
     Igår var jag på konfirmationsmöte, tur att jag har Emma för jag visste inte det, haha. Jag, Emma och en kille från 8B (enda killen i gruppen om det är nödvändigt att veta) var dem enda som var där. Bra att folk har koll! (ska jag säga då...) Efter det gick jag till badmintonen. Eftersom jag var i kyrkan igår på en mässa som vi gick på tillsammans med konfan så har jag bara en gång kvar att gå i kyrkan och det gör jag på torsdag eller söndag. Helst söndag eftersom jag inte vill missa träningen, men får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar