onsdag 2 april 2014

Väldigt glad!

     Jag har gjort klart frågorna till moppe-kortet på datorn! Det betyder att de på körskolan kan boka en prov-tid åt mig. Sååå glad! Imorgon blir det typ en halvtimmes skola. Jag trodde att jag skulle kunna vara där i en timme åtminstone men jag missade en timme. Det var en timme tidigare än vad jag trodde. Då är det ju lektion i trafik. Spännande!
     Efter att ha åkt moppe då så ska jag bada med klassen. Sen slutar jag och på kvällen är det badminton. På fredagen slutar jag ju lite tidigare eftersom jag ska till IKEA i Valbo. På kvällen ska vi äta med familjens killar och sen ska jag hem till Kilafors och gå på Gårn med lite kompisar. Sen blir det väl "*läxor" och bak i helgen. Baka till nästa helg! För vem fyller år då? Två av min kompis's kompisar och hennes mamma. Haha, och jag då. ;) Men först måste jag ta mig igenom ännu än skolvecka. Det är bara halva veckan som har gått än. Det känns jättesegt. Nä, nu ska jag inte skriva så mycket mer. Ha det bra!

Körde på krusat hår idag. Är det bara här man säger krusat? För när jag kollar på andras videos låter det mest som att de säger våfflat typ. BTW, jag tycker själv att jag passar i krusat hår. Det blir liksom tjockare och större, vilket är ett plus.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar