tisdag 8 april 2014

Like à Dance!

     Nu känner jag att livet mest rullar på. Jag klarar det ena efter det andra provet/läxförhöret, tar en sak i taget. Jag stressar inte alls lika mycket som förr, förra veckan. Det var kaos då. Jag kände mig ofräsch, ibland lite taskig och otrevlig, visste inte vad jag skulle göra först, allt var på en gång liksom! Nu kan jag checka av att jag har fått prov-tid på moppeskolan. Gjorde läxförhöret på SO:n idag, gick superbra. Inga kompisproblem, inte för att jag brukar ha det men nu känns allt perfekt. Det jag har kvar just nu som jag behöver göra hemma är att träna inför moppeprovet och skriva en redovisning på spanska om Nya Zeeland resan. That's it! Känns bra det! Sen ska jag försöka få mina inlägg lite kortare men kanske flera också. Känns som att det blir mycket läsa men inge titta på bilder typ. Det jag själv vill se på bloggar är ju en intressant text och en eller flera fina bilder!


http://madeleinenorlund.devote.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar