lördag 5 april 2014

Tråkig lördag

     Igår var ju jag och mamma på IKEA i Valbo. Jag köpte sex små ramar, två hyllor som man kan ställa ramarna på och en jättestoooor ram! Den är verkligen superstor! Jag ska ha min Legolas-affisch i den. Allt svart. Förutom alla ramar så köpte jag ett ljusfat. Jag har två vax-ljus som går på batteri i mitt rum plus några små med batteri. Så då köpte jag ett ljusfat som jag ska ha på nattduksbordet. Det är lite mycket grejor där nu bara...
     Idag har jag hit tills gjort tvålar, lite ljus och mat. Haha, men nu SKA jag verkligen göra läxorna. Jag hoppas att jag får tid till att spela Just Dance sen också. Jag spelade det igår på gårn. Det var skitkul! Det roligaste var nog att alla var med alla. Det spelade ingen roll vem man dansade med, vilka som stod och tittade på eller nånting. Alla verkade ha kul ändå. Jag brukar bli lite blyg när det är många som jag inte känner eller brukar prata med men nu gick det hur bra som helst. Det enda jag egentligen gjorde var ju att dansa, och jag brukar ju dansa dem där danserna varje helg så det var inga problem alls.
     Såna kvällar är roliga. Jag brukar ju ha såna kvällar när jag kör Just Dance med mina bröder och våran kompis. Alla är med, alla tycker att det är roligt. Folk kan titta på men ingen bryr sig. På fredag kommer tjejerna hem till mig. Vi ska äta middag som min storebror gör, spela Just Dance och kolla på film. De sover över här för på lördag, när jag fyller år, så ska vi till Bollnäs och göra nåt med andra konfirmander. Det är väl helt okej att åka iväg på det men är kanske inte jättetaggad att åka på min födelsedag. Vi ska fira med släkten på söndagen istället. Å veckan efter den helgen hoppas jag att jag har moppekort. På den torsdagen är det ju skärtorsdag så när vi slutat skolan har vi påsklov. Och på påsklovet ska jag åka till Täby centrum med Mimmi och shoppa och nån dag efter ska jag till tandläkaren. Det blir nog bra det.
     Sen tror jag att det bara är nio veckor kvar till sommarlovet också! Det är mindre än vad själva sommarlovet brukar vara. Känns rätt sjyst asså. Mycket roligt fram över. Ochombaraenveckaärjagfemtonår!

Då kanske man får äta en sån här då! (Gammal bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar