fredag 18 april 2014

Twilight

     Igår började jag kolla på Twilight-eclipse som gick på tv, men somnade. Visste typ att jag skulle göra det så satte på inspelning. Jag har bara sett den typ 3-4 gånger och läst boken en gång, ändå kan jag typ hela utan till, haha. Jag kollar på slutet nu medans jag bloggar lite. Ikväll blir det typ varma mackor som mat, jag var mer sugen på köttfärspaj eller tacopaj men alla andra var typ mätta så jag fick ge med mig. Jag kanske kan få popcorn iallafall!
     Det var roligt hos min kusin. Han fick en rugbyboll av oss som han blev glad över, sen hade han fått Just Dance 2014 på x-box, lika som mig, så jag, båda mina kusiner, deras kusin på andra sidan och min lillebror spelade lite.

På söndag får jag träffa Mimsen<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar