torsdag 17 april 2014

Slutade tidigt!

     Idag slutade jag tidigt, eller hela skolan slutade tidigt. Jag fick vänta i typ en halvtimme på min lillebror men det var lugnt. Han skulle ju åka med mig hem. Sen jag kom hem har det bara blåst och när jag gick ett varv runt byn kände jag några droppar i ansiktet men inte så mycket. Jag kom hem typ halv ett iallafall och jaa... Sen har jag inte gjort så mycket. Mest skrivit massa blogginlägg tror jag. Nu tror jag faktiskt att Sagan om ringen är på tv, eller om den skulle vara ikväll... Det var väldigt mycket filmer idag och två var typ runt tre och nån var ikväll, håller inte kolla på vilka som var när.
     Klockan sex är det badmintonträning. Ska bli kul! Hade velat tränat badminton igår också men har ju ingen träning på onsdagar. Igår kollade jag och mamma på vad som är bra att äta och hur mycket för en femtonåring, så det var lite intressant. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... När jag var ute och gick så kom jag till skogen och kom på att jag skulle plocka ris, så jag gick in och gjorde det. Det var väl inget konstigt? Jo, om man har på sig klackskor och "sågar" av riset med hjälp av skåpsnyckeln, då är det liiite konstigt. Haha, men det gick det också. Varför jag gick en promenad med klackskor? Jag funderar på om jag ska ha dem på onsdag och skulle testa gå i dem men jag tror inte att jag ska det.

Saknar dig Mimsen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar