söndag 6 april 2014

Veckan ->, Pirates of the Caribbean och Mezzo

     Nu är ju helgen slut typ. Dags att göra lite läxor. Men först blogga. Haha, jag kan nästan inte göra läxor om jag inte bloggar först. Men det är bra ändå, för då får jag läxorna gjorda. Imorgon har vi läxförhör i SO om andra världskriget. På onsdag har vi glos-förhör i spanska. Vi börjar också med redovisningar i engelska på onsdag. Torsdag har vi bad men jag kan inte vara med, ändå måste jag följa med upp till Bollnäs?! Knäppt ju! På fredag ska ju tjejerna komma och sova över tills på lördag då vi åker på konfirmationsträff i Bollnäs. På söndag firar vi min födelsedag (som då egentligen är på lördagen). Tänk att om en vecka är jag femton år och en dag.
     I morse gjorde mamma och jag frukost och satte oss och kollade på Pirates of the Caribbean: On stranger tides och vi kollade klart på eftertexterna. Jag trodde att det här var den sista hela tiden men det kommer en till! Efter eftertexterna händer det något så man fattar att den kommer en till ju! Den kommer ut 2016, är sååå glad! Haha, nu längtar jag tills om två år... Sen kom killarna hem och vi åt hamburgare.
     Sen har jag bara fixat i rummet. Måste få det klart innan fredag. Nu ska jag typ duscha eftersom jag varit på träning och sen äta. Vi skulle äta mackor och pocherade ägg. Det är supergott och enkelt att göra. Igår var första gången och då blev det lite fel men nu vet jag hur jag ska göra så det är enkelt! Läxor var det också ja. Får göra dem medans brorsan duschar.

Min lilla vovve! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar