måndag 2 december 2013

Tränat...

...badminton nu. Jag kom hem för ett tag sen men ja... Jag har inte duschat än, jag vill blogga först. Idag är det första advent och första december. 23 dagar kvar till julafton, nedräkningen börjar... Men i alla fall, i min familj så får barnen (jag och mina två bröder) ett varsitt paket på advent-dagarna, d.v.s söndagarna fram till julafton. Och idag fick jag då en bok. En bok som jag har längtat på i några veckor på att få läsa. Sista boken i Cirkeln-serien, Nyckeln!!! Den har ungefär 813 sidor. Det är svårt att säga exakt eftersom jag vet inte hur många sidor man läser och så... Men sista sidan på berättelsen var 813 iallafall men efter det var det några sidor med "författarnas tack" eller nåt. Längtar tills jag kan börja läsa, vilket jag skulle kunna göra nu men jag ska läsa klart det vi ska läsa i den boken som vi har fått i skolan först och sen ska jag läsa den här boken sen ska jag fortsätta läsa boken som jag läser nu och sen ska jag försöka få tag på sista boken i Twilight-serien, troligtvis låna på biblioteket då. Sen ska jag läsa en annan bok som jag har här hemma och sen vet jag inte vad jag ska läsa. Jag räknar med att läsa klart dem sista böckerna under sommaren 2014.

Nu snart ska jag duscha och sen ska jag göra läxorna och sen ska jag läsa och sen ska jag fika och sen ska jag fortsätta läsa. Min pappa kommer hem ikväll för han har varit borta och han hade namnsdag i veckan så då ska vi fika. Det kommer inga bilder i det här inlägget för jag har inga bra bilder att bjuda på tror jag... Eller jo, ni kan få en bild på mina armband som jag har gjort:
Dom två som ligger längst ner kan man även ha runt en "hair dounat" eller hur det stavas... Men ja, ni fattar. Den blå och rosa näst högst upp är min favorit!<3


Kramar från mej//MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar