tisdag 24 december 2013

23 idag ju

Men jag känner ingen julkänsla. Ändå är jag på högvarv så att jag nästan spricker för att jag längtar tills imorgon. Jag får ta dagen som den kommer. I morse gick jag iallafall till farmor, ingen snö än... Jag och min kusin och min lillebror spelade ett spel och kollade på tv. Sen spelade vi sims 3 husdjur. Vid halv två ungefär ringde mamma och sa att vi måste åka till farfar så vi åkte till Bollnäs och gick på Dollar Store och Karlssons. Sen gick vi till mobackes och till slut hämtade pappa oss eftersom han och min storebror hade varit inne i stan. Sen åkte vi till farfars lägenhet, han bor där eftersom att han inte kan bo hemma. Och nu kom jag precis innanför dörren från det att vi kom hem.

Vad ska jag skriva nu då? Kommer inte på något... Men imorgon kommer det nog åtminstone två inlägg.<3


 Kramar från mej//MoaMaria<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar