torsdag 26 december 2013

Blir tråkigt idag

Idag ska vi tydligen gå upp på ett berg vi i familjen. Jag fattar egentligen inte varför eftersom det bara är typ mamma och pappa som vill det. Jag vill inte ens gå ut typ... Men om jag måste så kan jag ju gå upp och sen gå ner igen. Vill inte stanna där längre än en timme iallafall. Hatar att vara i skogen. Där finns det ormar och ingenting att göra. Plus att jag inte har nå internet på telefonen.

Nu ska jag äta frukost. Håller på att hungra ihjäl. Nä, inte riktigt men är väldigt hungrig. Hoppas att ni får en bättre dag än min. Och om ni får tråkigt så gå ut. Gå eller spring eller något. Man mår så mycket bättre efteråt. Grejen är att jag vet det men jag tränar ändå aldrig. 2014 får det bli lite ändring på det. Ska äta nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar