torsdag 19 december 2013

New haircut! Bild imorgon

Jag klippte håret idag. Det blev ganska mycket kortare. Jag har ingen sladd från mobil till dator i närheten så ni får en bild imorgon. Annars har jag en bild på min instagram @moasall som ni kan kolla på. Jag är förkyld men ska ta mig till skolan imorgon ändå. Jag liksom bara vill det. Om jag mår dåligt sen så får jag väl åka hem men jag ska dit.

Min kompis har fått en ny systemkamera *inte ett dugg avundsjuk, nej nej...*. Med TVÅ objektiv!!! Nu blir det att spara pengar... Jag har ju en systemkamera, tillgång till en till men vill hellre använda min "egna", en mobilkamera och dessutom tillgång till tre digitalkameror... Men ändå!

Det blev ju ganska tråkigt utomhus eftersom snön smälte... Men jaa. Vad ska man göra. Knäppa kort inomhus kanske. Löser det på lovet. Nu ska jag försöka sova bort förkylningen.

Det blir lite korta inlägg men det är bara för att jag inte orkar sitta och skriva en hel roman just nu när jag är på gränsen till riktigt sjuk. Haha, bara jag som tyckte att det var roligt? Aha, a, okej. Men kan du låtsas att mina skämt är roliga iallafall? Fast jag blir ju inte friskare för det... Eller? Asså förlåt. Nu tror jag att jag är lite trött och behöver sova. Godnatt!

Kramar från mej//MoaMaria<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar