söndag 15 december 2013

Mat on the instagram!

Japp, kom en mat-bild på instagram. Bara det att maten är uppäten men min instagram är iallafall @moasall och om ni undrar vad det är så har jag ätit åtta stycken lamm-bitar utan problem!<3

Men idag har jag shoppat i Valbo. Det följde med två par strumpbyxor hem och de fick sällskap av två par knästrumpor. Jag är i himlen just nu! Haha bara glad. Och nu sitter jag och pratar med Oliver i soffan. Pappa har gjort efterrätt som vi ska äta sen. Jag knäpper kort och förklara mer då. Tog en paus och åt men ja... Det inlägget kommer efter det här.

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Jag kommer inte ihåg om jag har bestämt nånting men får väl se det då. Jag vill inte att den här kvällen ska ta slut!

Medans jag bloggar så kollar jag på Harry Potter Fången Från Azkaban och jag tycker att den är ganska bra. Det är nog den enda förutom den första och andra filmen som jag har sett mer än två gånger. Vissa har jag inte sett alls haha.

Jag vet inte vad jag ska skriva typ. Jag har ätit så sjukt mycket fast jag är inte proppmätt ändå... Jag är väldigt mätt men jag har varit mättare. Konstigt men jaja...

Meeen, jag vill ha nå smart att skriva men kan inte komma på nå så ja, hej då!

Kramar från mej//MoaMaria<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar