fredag 20 december 2013

Spelar

Hej. Som ni vet är jag sjuk. Jag har vägrat gett upp och gått till skolan nästan varje dag den här veckan. Idag gjorde vi ju inget speciellt så jag gick hela dagen. Julshowen gick bra.

Och vet ni vad?

NU HAR JAG JULLOV!!!!:D

Jag är sååå glad haha.

Men jag är väldigt trött. Nu ska jag spela sims 3. Jag hittade inte "Drömjobb" så det var lite tråkigt men jaja... Det roligaste är att bygga husen tycker jag. Jag har aldrig tyckt att det är jätteroligt att spela med simmarna. Det roligaste är i början när man kan bestämma hur allt ska se ut. Jag installerar "Destination världen" nu. Det dåliga med det är att man bara kan resa till tre ställen. Men "Drömjobb" och "Kvällsnöjen" är bra! Haha, har inte spelat på jättelänge så nu vet ni ju typ hur mitt lov kommer att se ut... Nädå, skoja.

Kramar från mej//MoaMaria<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar