lördag 7 december 2013

Idol

Hej! Nu sitter jag och kollar på idol. Det är ganska bra tycker jag. Jag har inte sett så jättemycket men lite. Det spelar ingen roll vem som vinner för mig. Imorgon ska jag kanske till min farmor med min kusin. Om vi ska dit så ska vi bygga en sockerborg. Det är en liten borg byggd av sockerbitar med godis som dekoration. Vi brukar göra en varje år. Tyvärr så kan alla kusiner inte vara med hela tiden... Våran äldsta kusin är arton år och gör andra saker vissa helger. Nu skulle han typ flyga eller nåt och min storebror kan inte heller alla helger och jag kan inte heller alla helger och i helgen ska min lillebror spela badminton och så.

Men jaa... Jag har inget mer att skriva om just nu. Vi hörs förhoppningsvis imorgon. Och om två veckor är det jullov! På torsdagen är det typ julshow på kvällen så vi är lediga på fredagen. Roligt, roligt! Längtar till julafton<3

Kramar från mej//MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar