lördag 28 december 2013

Halv bloggpaus

Hej! Jag har funderat ett tag på att ha en bloggpaus men vill ändå göra inlägg. Hur skulle jag lösa det när jag dessutom gör 30-dagars grejen? Jag har bestämt mig för att bara göra 30-dagars och inte några andra inlägg. Jag har tappat lusten att blogga lite grann just nu men jag vet att jag kommer vilja om några dagar så därför gör jag såhär. För det är väl dumt att göra något som man inte tycker är så kul? Men jag lovar att jag snart kommer börja blogga ordentligt igen. Det här inlägget blir sista "riktiga" inlägget innan jag börjar så därför ska jag berätta vad jag har gjort idag och vad jag ska göra en tid framåt. Men det kommer såklart ett inlägg med december-haulen.

Idag vaknade jag sent och duschade och sen åt jag mat. Jag var klar vid ett och då åkte jag till Bollnäs med, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva här, det är en vuxen men jag är kompis med henne fast mamma är ju mer kompis med henne men ja... Hoppas att ni fattar. Jag skulle köpa ett spel men hittade det inte så jag ska beställa istället. Jag ska ändå beställa ett skal till iPaden.

Ikväll ska vi i familjen spela ett nytt spel som vi fick på julafton. Det verkar roligt. Imorgon ska vi äta med lite personer och på söndag ska vi äta med farmor, min faster och pappas brorsas familj. Så det är ju lite släkt då rå. Men samtidigt ska vi spela julklapps-leken/spelet. Men när man slår en tärning och byter julklappar och i slutet får alla en.

På måndag vet jag inte vad jag ska göra men på tisdag är det ju nyår. Det är mina dagar fram till nyår.

Jag har börjat gått med stegräknare. Man ska gå 7-8 tusen steg per dag och jag lyckades bra igår. Imorse blev det lite bråttomt så jag glömde den men ska ha den imorgon. Men igår blev det iallafall över 8000 steg från det att vi åkte till skogen/berget som vi grillade korv på.

Nu ska jag testa mitt zumba fitness spel och slå in julklapparna tills på söndag. Ha det bra så skriver jag såhär igen om några dagar.

Gårdagens inlägg med 30-dagar blev inge bra så jag tog bort det. Men det var om framtiden men jag vet inte hur min framtid ser ut så det är typ det jag måste skriva då. Men nästa kommer efter det här.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar