fredag 6 december 2013

In tha school!!!

Hej!

Nu sitter jag i skolan på gårn och äter godis. Jag vet att jag kanske ska vänta till kvällen eller så men jag har varit så himla sötsugen hela veckan så jag förtjänar det... Snart har vi slöjd så det ska vara roligt hoppas jag.

Igår började det snöa! Sååå glaaaaaad!!!!!!!!!! Idag har det snöat hela dagen och jag och en kompis var ut och då kom det två killar från klassen och började jaga min kompis med snöbollar och då kastade jag en snöboll på en av dem och då kom en av dem och körde in en snöboll i nacken på mig och sen skulle vi gå in och precis innan jag kom innanför dörren så tryckte den andra upp en snöboll typ vid munnen på mig. Sen kunde jag inte sluta skratta hehe... Jag får typ en adrenalin-kick av snön. Egentligen får vi inte snöpula varandra på skolan men jag tycker att det är så himla roligt hehe... Inte om det blir så man knappt andas men annars är det roligt.

Efter skolan har jag inget planerat så får se vad det blir. Jag längtar efter att åka skoter och skidor. Om det har lugnat ner sig med snön och inte är kolsvart så kanske jag ska knäppa lite kort. Men vi hörs sen kanske. Idag kommer nytt avsnitt ut på The Vampire Diares. Äntligen!! Förra veckan blev det inget:( Men får hoppas på den här veckan. Hejdå!

Kramar från mej//MoaMaria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar